2022. aug 19.

A Mitsubishi elhatározta, hogy az Xpander idén nyer az Avanza ellen

írta: ProgoMovies Daily Hungaria
A Mitsubishi elhatározta, hogy az Xpander idén nyer az Avanza ellen

 Az Xpander Cross facelift modell bevezetésével a Mitsubishi Motors Krama Yudha Sales Indonesia (MMKSI) bízik abban, hogy az Xpander nyerni tud az idei alacsony MPV-versenyen. Az Xpander Cross az Xpander legmagasabb változata, amelyet SUV-hoz terveztek. Ez a változat 2019-es megjelenése óta kiterjesztette az Xpander piaci hatókörét az olyan alacsony SUV termékekre, mint a Toyota Rush és a Honda BR-V.

xpander.png

"Eltökélt szándékunk, hogy megnyerjük a versenyt a kisméretű MPV osztályban" - mondta Amiruddin, a Mitsubishi Motors Krama Yudha Sales Indonesia (MMKSI) értékesítési és marketing részlegének vezérigazgatója Medanban, csütörtökön (8. 18.).

Az alacsony MPV versenyben való győzelem azt jelenti, hogy az Xpander Cross-szal számolt összértékesítése meghaladja az Avanzát, az ország legkeresettebb alacsony MPV modelljét.

Lásd még:

Felülvizsgálat Broadway (2022)

Az Avanza nemcsak a legkelendőbb alacsony MPV-modell, hanem a tavalyi év legkelendőbb modellje is Indonéziában. 2021-ben a Veloz-eladásokkal számolt Avanza körülbelül 66 ezer darabot adott el, míg az Xpander az Xpander Cross-eladásokkal együtt 54 ezer darabot ért el a második helyen.

Ha az Xpander-eladások idén meghaladják az Avanzát, akkor nem lehetetlen, hogy elnyerjék a címet. Az Xpander, mint a legkelendőbb autó, a hazai autóipar fontos történelmét fogja vésni. Amiruddin kifejtette, hogy nem jelentette ki, hogy „készen áll a szomszédos versenyzővel való harcra”. Hangsúlyozta, hogy az elszántság hangzott el, hogy megnyerjük a küzdelmet alacsony MPV-n.

"Ha azt mondod, hogy készek vagyunk megküzdeni a szomszédos versenytársakkal", ezt nem mondjuk ki. Ami fontos, az az elszántságunk, még felkészültebbek leszünk, hogy megnyerjük a csatát az általunk előkészített alapokkal" - mondta Amiruddin.

Lásd még:

Felülvizsgálat Podezřelá (2022)

Felülvizsgálat Nene (2022)

Elmondása szerint a fogyasztók ma már tájékozottabbak a termékekkel kapcsolatban, és állítólag össze tudják hasonlítani az előnyöket, nemcsak a jellemzők, hanem a szolgáltatás és a befektetési érték tekintetében is.

"Jó okkal merjük kijelenteni, hogy megvan ez az elszántság" - mondta. Ennek ellenére Amiruddin nem hajlandó megosztani az Xpander értékesítési tervet, beleértve az idei Xpander Crosst is. Csak annyit mondott, hogy az összetétel 65 százaléka Xpander és 35 százaléka Xpander Cross lesz.

Az Xpander 2017-es és az Xpander Cross 2019-es bevezetése óta ebből a modellből 250 000 példány kelt el Indonéziában. A legújabb Xpander Cross bemutatása után a Gaikindo Indonesia Nemzetközi Autószalonon (GIIAS) az MMKSI jelenleg 20 városban indít regionális bevezetést Észak-Szumátrától augusztus 18-tól október 2-ig. Ennek az erőfeszítésnek a célja a legújabb Xpander Cross tömeges népszerűsítése.

Szólj hozzá

Car tecnology